2010. február 21., vasárnap

halii

Sziasztook:)
Sajnos, haza kell mennem Magyaro.-ra:(:(:(
Most a repuloterrol irok:DD
fel ora 1 EUROO:$:)
szoval, azt szerettem volna mondani, hogy most(vasarnap) 14:00kor indul a repulom szval meg van idom, csak azt szerettem volna mondani, hogy hetfon FRISS!!!Ja, es nagyon sajnalom, hogy tobb mint 3hetig nem frisseltem:(:(
de azert irtoo jool ereztm magam franciaba(HHH):)
szval hetfon FRISS!!

puxXx_noxo♥

ja, es meg valami:)nagyonagyon sajnalommm hogy el kell viselnetek, az en hablatyomat:)de nem tehetekl rola nem magyar a billenytuzet: ((

megegyszer puszii

2 megjegyzés:

  1. Drága Noxom :) Én hú olvasóm, ígérem holnapra végig olvasom a történeted, már nagyoon kíváncsi vagyok, hogy a te fejedből mi pattant ki ;) Komizok is ígérem.
    Hatalmas puszi neked.. Hencii(:♥

    VálaszTörlés
  2. jajj.köszii IMÁDLAK♥
    DE HA NEM TETSZIK NEHOGY OLVASDD!!!!!!!!!!!
    oks?
    köszii a komiit
    szeretlek_noxo

    VálaszTörlés