2010. február 7., vasárnap

Wíííííííííí[látod(;)

Hellobello megint(:

Megkértem zsoni barátnémat ,hogy amiket hablatyolok azokat írja le a blogomba:)
Elősször is.Megszeretném köszönni Oja-shionak amit a SZJ tett velem:)Köszönöm drágámm♥
Valamint Zsoninak♥♥ aki msnen nagyon bíztatott sok mindenre; )és persze beírta a blogomba amit kértem tőle.De azért ne higyétek, hogy abeszélgetésink olyan csodásak voltakxDSajnos túl sok mindent nem ismert Zsonikámaz én handzsalandzsámbóóól:).
Jelentkeztem Wedo szerepestjéreXDNem tudom, hogy mi fog kisülni a beszédemből(:
Emmett leszek:)Tudod Zsoni:P:P:P:PNa mindegy nem feszítem tovább a húrt(vagy ezt nem tom hogy mondják:S)Szóval sziasztoook:)A szerepesten találkozunk(márakivel(:)

pusszantalak titteket_puxx.noxo

tessék noxokámm beírtammm;)puszillak_zsonii

8 megjegyzés:

  1. jajj.nagyon köszííí ZSONIMMMM♥♥♥♥
    hát ja amik kijöttek:)
    SZEREPEST:p:p:p:p:p:pZsoniiii:P:P
    én is pusszantalak_noxo

    VálaszTörlés
  2. hátt igen noxokámmmmm<33333333
    ne hogy elszóld magad a szerepest miatt :D:D:D:D
    de még semmi se biztos:(
    na mindegy én is IMÁDLAK♥♥♥♥(:
    puszíííí♥(rengeteg neked) zsonii♥

    VálaszTörlés
  3. naaaa ne gunyolodj:(csak hülyültünk(:
    amugy van blogod édessem?<3

    VálaszTörlés
  4. jajj dehogyiss gunyolodok:):):):):):);)
    és nincs blogom édesss:)<3333

    VálaszTörlés
  5. amugy koszi, hogy lemasalod amit msnen irok es beilleszted nekem:)igy sokkal könnyebb komizni:)

    VálaszTörlés
  6. lemasalodXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    VálaszTörlés