2010. február 26., péntek

Köszönööm(LL)BOCSÁNAAAT:'''O

Hali.

Zsonimm!!!!!!!!!!!Nem tudom, szavakba fogalni amit érzek:(:(Én, mérges voltam rád pedig rengeteget segítettél:''(((ŁŁ)Nagyonagyon köszönöm a rövid történetet és a rengeteg segítséget!!!:'''(
Bocsánat , hogy megbántottalak.Remélem tetszett a 7.fejezet:(:
És mégegyszer bocsánat nagyon sajnálom:(:(

                       Az a bizonyos nap

[Emmett szemszöge]

Szép, nyári nap volt, azaz Rosebabynál és Alicenél ez vásárlást jelent, bezárva egy plázába senki nem veszi észre, hogy csillognak.-Szia, édes-nyomott egy csókot számra Rose.-Szia-dörmögtem, nem volt ínyemre, hogy elmegy.Küldött egy mosolyt felém majd el is indult.Én ledobtam magam az egyik kanapéra és bekapcsoltam a tv-t.De nem igazán figyeltem rá, a gondolataim valahol messze jártak, miközben ezekre gondoltam elkezdtem vigyorogni majd kopogtatást hallottam.Csak én voltam itthon, és én se vártam senkit.Egy pillanat alatt az ajtónál termettem.Kinyitottam az ajtót és meglepetésemre egy gyönyörű szőke hajú vámpír volt az ajóban.Bejöhetek?-lágy, de mégis erőteljes hangja volt.-Persze, de én nem ismerlek és rajtam kívűl senki sincs itthon...-Oh, nem baj, Tanya Denali-nyújtott kezet.-Oh, a híres Tanya, hallottam rólad, Edwardtól, és már Kateval, meg a többiekkel is találkoztam.-Rendben...-Öhm, nem csinálunk valamit?-De, gyere tv-zünk.-láttam, hogy kellettlenül de bólintott.Ismét levetettem magam, a tv elé és bámultam ki a fejemből.Úgy 5 perc múlva megszólalt.-Nem beszélgetünk inkább?-De-vágtam rá de fogalmam se volt, hogy miről beszéljünk.-Tudod, egyszer amikor Bellapicsa..-itt elröhögtem magam és ő is zavartan lkezdett nevetgélni.-Na, szóval Bella-óriási undorral mondta ezt a szót.-Amikor jött, akkor mint tudod, Edward eljött hozzánk Alaszkába.És, nos én hallottam, rólad, megképet is mutattak és rögtön beléd estem.Szóval Edwarddal, csak azért kezdtem ki mert tudtam, hogy te ön szántadból nem jössz el Alaszkába, szóval az volt a tervem, hogy össze jövök Edwarddal és egyszer nektek úgyis el kell jönnötök családtagotok esküvőjére, szóval akkor elcsábíthatlak-itt abba hagyta.-Hmm, cseles ,folytasd.-Hát, már nincs mit mondanom-azzal felállt ülembe ült és elkezdte csókolgatni a fülem.[XDDD]Nagyon jó érzés volt, szép lassan karjaimat derekára fontam és elkezdtem a hátát simogatni.Ajkai az ajkamat szemelték ki és lesapott rá.Szenvedélyesen csókolt, de úgy éreztem nem tudok betelni az illatával, a csókjával egyre csak csókoltam olyan hévvel, hogy magam se tudtam le tudok-e állni valamikor.De éreztem, hogy nem.Egy mozdulattal ltéptem a ruháját majd ő is így tett.Elkezdtem csókolgatni hibátlan mellkasát és ő is így tett.Majd elkezdtük.Sokkal intenzívebb érzés volt mint Rose-val.Rosaliet is nagyon szeretem de ennyire nem jó vele.Mind kettőnk torkából nygés tört fel annyira élveztük egymást.MIkor végeztünk meztelenül felültünk és gyengéden tapizni kezdtük egymást.-Szeretlek-majd ismét egy szenvedélyes csókot kezdtünk.-Én sokkal jobban-majd olyan szenvedélyes csókot kezdett, hogy újból elkezdtük előlröl....


Írta:Zsonii 
Még egyszer nagyonagyonagyonagyon köszönömm zsonimm♥ 
Nagyon hülye voltam:(:(Imádlak<3333333Rengeteg hálaa:DKöszönök mindent♥~Legjobbarii(L)(örökre:$$)          puxXx_(rengeteg zsoniinak, hogy megbocsásson(:)noxo♥ 



3 megjegyzés:

  1. persze h megbocsátok<33333333333333333333333333
    én iss IMÁDLAK és köszii,h feltetted ezt a kis rövid történetet:)a szerepest ihletettt:):):)
    Legjobarii vagy örökre(LLLLLLLL)
    IMÁÁÁÁdlak<3333333
    hát igen a 18-as karika:DD az én perverz fantáziá kiélhette magát:$:DDD
    szeretlek noxomm♥
    neked is sok puszzi:zsonii

    UI:mondtam már, hogy IMÁDLAK?♥

    VálaszTörlés
  2. ja és nincs mit a segítségért:)
    érted bármit édesem<3333333333333333

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, hogy megbocsátasz angyalom<333333333
    IMÁDLAK♥♥ *-*

    noxo

    VálaszTörlés